در آغوشم بگیر
بگذار برای آخرین بار گرمی دستانت را حس کنم
و مرا ببوس تا با هر بوسه ات به آسمان پرواز کنم
نگاهم کن و التماسم را در چشمانم بخوان
قلبم به پایت افتاده است نرو
لرزش دستانم وسستی قدمهایم را نظاره کن
تنها تو را میخواهم
بگذار دوباره در نگاهت غرق شوم
و بگذار دوباره در آغوشت بخواب روم

صدایت هنوز مرا دوست دارد

طنینش را در گوشم احساس میکنم

خوابم گرفته است .................

انگار آمدی ؟

نمی دانی چقدر منتظرت بودم

گل آوردی؟

چرا لباس سیاه پوشیدی؟

چرا همه شیون می کنند؟

انگار اسم من را روی سنگ نوشته اند

 

ای کاش میتونستم دوباره ببینمش........

اون شب آسمون از همیشه تاریکتر بود ستاره ها انگاری خوابشون برده بود
.
سکوت چیز وحشتناکی؛همون موقع بود که تلفن زنگ زد به ساعتم نگاه کردم ۵:۳۰صبح بود
.
چه زود صبح شده بود گوشی تلفن رو برداشتن انگاری همه چیز عوض شده بود چشام هیچ جا رو نمیدید مثل این بود که گوشام هیچ چیزی رو نمیشنیدن ؛

اومد پیشم ؛
اخه واسه چی نمیتونستم چیزی بپرسم!
شاید واسه این بود که از سکوتش میترسیدم اخه چرا گریه میکرد؟

چرا لباش می لرزید؟

وای نه ........................................!
به خودم جرات دادم ؛ گفتم بپرس
.
با التماس نگاهش کردم دلم داشت از جا کنده میشد تو رو به خدا
!
اخه چرا زد زیر گریه؟

وای خدا چرا من؟
چه خبر بدی دلم میخواست هیچ کسی دور و برم نبود تا اونقدر داد بزنم که خدا صدامو بشنوه.
اخه چرا من؟

گریه ام نمیگرفت چشام هنوز تو بی باوری خودشون سرگردون بودن دلم نمیخو است باور کنم.
میدونی چی شد؟

اومدن گفتن بابا یه شوخی بود ولی بازم چشمهاشون دروغ میگفت ولی دلم میخواست باورشون کنم.................
خندیدم میخواستم اونقدر بخندم که دیگه لرزش دستمو نبینم چرا هرچی که بیشتر میگذشت همه یه جوری میشدن گفتن نمیخوای بری ملاقاتش؟پاشو
!
من چرا مشکی بپوشم؟............ من نمیخوام.....................نه بپوش این بهتره
............
اخه مگه من چکار کرده بودم که این بلا باید سرم میومد؟
....................................................................................................................
حالا دیگه هیشکی نیست که شبا به امید دیدنش ستارهارو بشمارم
.
دیگه کسی نیست که با صدای گرمش بگه بابا جون دوست دارم
.
روزا بدون اون خیلی سخته
!
حالا دیگه خیلی دیره که بهش بگم چقدر دوسش دارم؟



ببخشید دیر آپ کردم مشکل داشتم