جدای

 

سلا م به دوستای خوب و مهربونم از همه ی شما

 

        بخا طر کامنتهای محبت آمیزتون ممنونم     

 

        آ خرین شب گرم رفتن د یدمش  لحظه ی وا پسین   

 

       دیدا ر بود. ا وبه رفتن بود و من د ر اضطرا ب     

 

         دیده ا م گریان دلم بیمار بود. گفتمش از گریه لبریزم 

 

مرو گفت: جا نا ، نا گریزم، نا گریز           

 

گفتم ا و را لحظه ای دیگر بمان                

 

 گفت : می خواهم ولی دیر است دیر             

 

     در نگاهش خیره ما ند م بی امید سر نها د م        

 

       غم زده بر دوش او ناگهان آهی کشید و گفت وای     

 

   زندگی زیباست گاهی ، گاه زشت                   

 

  گریه را بس کن مرا آ تش نزن                  

 

 نا گریزم از قبول سر نوشت                     

 

        برق زد در مستی چشمان او اشک بی طاقت           

 

    در آن هنگام ریخت قطره قطره از سر موژگان ا و

 

 ز سخن ما ندیم و با هر نگاه                     

 

 گفت: می دانم جدایی زود بود                   

 

   با نگاه آخرینش بین ما..های های گریه بود      

 

 تا بعد                          

سلام به همه ببخشید به خاطر مشکلاتی که دارم تا ۲ ماه دیگه نمیتونم آپ کنم ولی سعی میکنم به همه سر بزنم  برام دعا کنید که مشکلام به خوبی حل بشن ممنون از همتون یا حق