شراب شعر چشمان تو

 

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد !

همه اندیشه ه ام اندیشیه فردا است ،

وجودم از تمنای تو سرشار است ،

زمان - در بستر شب - خواب وبیدار است ،

هوا آرام ، شب خاموش ، راه آسمانها باز ...

خیالم چون کبوترهای وحشی می کنند پرواز ...

رود آنجا که می بافند کولی هاب جادو ، گیسوی شب را ؛

همان جاها ، که شب ها در رواق کهکشان ها عود میسوزاند ؛

همان جاها ، که اخترها ، به بام قصرها ، مشعل می افروزند ؛

همان جاها ، که رهبانان معبدهای ظلمت نیل می سایند ؛

همان جاها ، که پشت پرده شب ،

دختر خورشید فردا را می آرایند ؛

همین فردای افسون ریز رویایی ،

همین فردا که راه خواب من بسته ست ،

همین فردا که روی پرده پندار من پیداست

همین فردا که ما را روز دیدار است !

همین فردا که ما را روز آغوش و نوازشهاست !

همین فردا ، همین فردا...

... من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد !

زمان ، در بستر شب ، خواب وبیدار است ،

سیاهی تار می بندد ،

چراغ ماه ، لرزان ، از نسیم سرد پاییز است ،

دل بی تاب و بی آرام من ، از شوق لبریز است ،

به هرسو ، چشم من رو می کند : فرداست !

سحر از ماورای ظلمت شب می زند لبخند

قناریها سرود صبح می خوانند ...

... من آنجا ، چشم دراه توام ، ناگاه :

تو را ، از دور می بینم که می آیی ،

تو را از دور می بینم که می خندی ،

تو را از دور می بینم که می خندی و می آیی ،

... نگاهم باز حیران تو خواهد ماند ،

سراپا چشم خواهم شد .

تو را در بازوان خویش خواهم دید !

سر شک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد .

تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت :

برایت شعر خواهم خواند ،

برایم شعر خواهی خواند ،

تبسم های شیرین تو را ، با بوسه خواهم چید !

و گر بختم کند یاری ،

در آغوش تو ...

... ای افسوس !

سیاهی تار می بندد ،

چراغ ماه لرزان از نسیم سرد پاییز است ،

هوا آرام ، شب خاموش ، راه آسمانها باز

زمان - در بستر شب - خواب وبیدار است !

نظرات 23 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:02 http://www.doroodi.blogfa.com

... من آنجا ، چشم دراه توام ، ناگاه :
تو را ، از دور می بینم که می آیی ،
تو را از دور می بینم که می خندی ،
تو را از دور می بینم که می خندی و می آیی ،
... نگاهم باز حیران تو خواهد ماند ،
سراپا چشم خواهم شد .
تو را در بازوان خویش خواهم دید !

حمیده پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:35

سلامممممممممممممممممم ................با با ای ول خیلی قشنگ نوشتی بابا مخلسیییییییییییییمممممممممممم.............دلم برات یه ذره شدهههههههههههههه.................یا حق

ققنوس دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:54 http://wishcity.blogfa.com

بالاخره بعد از سالیان دراز وبلاگ شهر شب بروزرسانی شد !

asal یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 00:03

سلام عزیزم!
وبت خیلی قشنگه عزیز
حسودیم شد ! :d
موفق باشی !
بازم بهت سر میزنم بای

مسعود سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:08

سلام عزیزم وبلاگت خوندم مثل خودت قشنگ عزیزم

امیرحسین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:39

من همیشه شوق رفتن حسرت پریدن و قفس شکستن ته این کوچه ی بن بست موندم و نفس کشیدم تو خیال خواب پرنده رو کشیدم همه جونم شده فریاد یه صدای مرده در یاد این صدای بی کسی رو تو ندیدی نشنیدی من دیگه با تو غریبم من دیگه جایی نمی رم آخه اینجا ته راهه آخر قصه سرابه یه سکوته یه سرابه تو دلم یه دنیا راهه...
شراره جان امیدوارم تو زندگیت موفق باشی و وبلاگت رو هم به این راحتی ها ول نکنی .
امییییییییییییییییییییییییرحسین

بابای مانی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:33

سلام خیلی قشنگه الهی قربووووونتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم

نقاب یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 http://my-backdrop.blogsky.com/

کدامین روزنه ی سیاه شب خواهد توانست تجسم فردای تو که بسان کبوترکان وحشی کوچه های احساست به پرواز درآمده است را در خود حبس کند؟

شاید سرشک انتظارت راه آسمان را بسته است.

ممنمون از اینکه به مهمانی کوچک پشت پرده ی من آمدی و پوزش که با تاخیر رسیدم. البته به رسم ادب در غیابت در همان جمع از اولین مهمانان عزیزم تشکر کردم.

خدائی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:26 http://khodaei.blogsky.com

سلام
زیبا و جالب بود
خوشحال شدم
موفق باشی

قالبهای رایگان برای بلاگ اسکایی ها:
http://khodaeitemplate.blogsky.com

سحر خرووووووووووو چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:19

من هنوز همون ......... .مهربون.باوفا.دلسوز
ولی تو چشماتو بستی و نمیبینی
وقتی میگم کار دارم مطمئن باش کار دارم وگرنه واسه تو بیشتر از این حرفا ارزش قائلم
ای کاش یه قلب بزرگ داشتی که دلتنگی توش جا میشد دیگه هی هر چند روز یک بار منو زیر فشار سو زن و تهمت های الکی له نمیکردی
منی که حتی یک بار کوچکترین بی احترامی به تو نکردم چه برسه به خیانت
همیشه به یادتم اینو بدون
درسامم خیییلیی سخت شده اینو بفهههههممممم
به امید دیدار

سحر خرووووووو چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:28

متاسفم که میبینم دوستاتو فراموش نکردی و هنوز بهت نظر میدن
یادت باشه قول دادییییییییییی

سحر خروووووو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:15

منو ببخش اون نظری که داده بودی اعصابمو خورد میکرد
مگه من چجوری شدم که نوشته بودی این جوری.......
بگذریم
دیگه نبینم دوباره ترش کنی
من همیشه همون آدمم کوشولووووو xxxxxxxxxxxxx

مهدی loved110 شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 http://www.loved.blogfa.com

سلام
زیبا و دل ربا بود
یا حق

آرش دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:18

کاش میشد دختری با دل دریایش که سیل بر گونهی من جاری کرد ببینم.دوست دار تو:gipsy_king444 :my id

behshad ( Booter)yahoo8 جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va jadid man sharareh khanom wblageton jaleb bood va motnaveh be man sar bezanid va az barname haye yahoo man ke marbot be yahoo masenger hast niz estfadeh konid va be dostaton moarefy konid behshad hastam bache shomal montazer hastam bye

دکتر........ شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 19:05 http://www.azadikhah.blogsky.com

آخی نازی

عاطفه چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 http://www.mohammadnosrati.parsiblog.com

سلام شراره جون!
خیلی وبت قشنگه
با تبادل لینک چطوری؟
اگه موافقی بیا و بگو با چه اسمی بلینکمت
ok?
بابای دیگه من میرم
راستی آپتم قشنگ بود

نیلوفر دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:51 http://blackheart2008.blogfa.com

سلام شراره جان
میبینم که خیلی وقته اپ نکردی
اگ اومدی به منم سر بزن
بدرود

صادق چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 http://www.shirazclick.blogfa.com

سلام وب جالب وقشنگیه اینو واقعا می گم .سری هم به مابزنید.

تنهاترین تنها یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:27 http://sbghdaria.persianblog.ir/

سلام،
چرا هیچ کس سراغی از من نمی‌گیرد.
چرا من تنهاترین، تنها هستم.
چرا از کوچه من گذشتی به من سر نمی‌زنی ای دوست.
جای پاهای خالیت مانده در کوچه‌های بی‌کسیم.......
دوست دارم بببییییینمممممم جای پایت در شهر دل نیز......

مینا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:36 http://keykeshokolati.blogfa.com

سلام من مینا هستم.وبلاگت خیلی قشنگه.خوش حال می شم به وب منم سر بزنی و در گذاشتن مطلب کمکم کنی.نظر یادت نره
. ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´ ´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

مهدی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 http://rohalla.blogsky.com

سلام
از وبلاکتون بازدید اگر مایلی با هم تبادل لینک داشته باشیم

دینا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:21 http://ma2nfr.blogfa.com

سلام گلم..خیلی مطلبت جالب بود. و بسیار زیبا...به من که خیییییییللللیییی چسبید..بازم از این کارا بکن...
دستت درستراستی اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن..منتظر نظرات سازندت هستم...
قربونت برم
دینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد