خود کشی

از این بالا نگاه کردم زمین منو صدا میزد یکی میگفت بپر پایین یکی تو قلبم جا میزد وقت تموم کردن کار شهامت دل بریدم خط کشیدم دور همه به حس پرواز رسیدم حالا باید چکارکنم؟خاطره هارو خط زدم کاری که اینجا ندارم گذشتمو خوب بلدم برای گریه کردنات یکی دو روزی کافیه سیاه بپوش برای من اینم برای بازیه فقط من از اینجا میرم فکر نکنم چیزی بشه نه آسمون زمین بیاد نه ابری بارونی بشه 





                                                                                                                نمی خواستم دیگه چیزی بنویسم آخه 
                                                                                                                خیلی وقت نداشتم ولی به اصرار دوستان
                                                                                                                 به خصوص آقا محمود (که نظر 
                                                                                                                 لطفشونه به من) نوشتم ببخشید اگه 
                                                                                                                 جالب نیست ...آخه وقت نکردم چیز 
                                                                                                                 خوبی پیدا کنم........موفق و پیروز باشید
                                                                                                                  ..........................................
یا حق