ای ستاره ها

      ای ستاره ها:           

        ای ستاره ها که بر فرازآسما ن با نگاه خود

         اشاره گر نشسته ا ید. ای ستاره ها که از

          ورای ابرها بر جهان ما نظاره گر نشسته اید  

          آری این منم که در دل سکوت  شب نامه های 

         عاشقا نه  پاره میکنم ای ستاره ها اگر به  

         من مد د کنید دامن از غمش پر از ستاره می کنم

         با د لی که بویی از وفا نبرده است ای ستاره ها 

            چه شد که درنگاه من دیگر آن نشاط ونغمه 

         و ترانه مرد؟؟؟؟  ای ستاره ها چه شد 

          که بر لبان اوآخر آن نوای گرم عاشقانه مرد؟؟

         جام  باده ی سرنگون بسترم تهی سر نها د م

           به روی نامه های ا وسر نها ده ا م که در 

            میان این سطور جستجو کنم نشانی از وفای ا و  

            ای ستاره ها مگر شما هم آگاهید

            از دو رویی وجفای 

        ساکنان خاک کین چنین به قلب آسمان نهان شدید

           ای ستاره ها ، ستاره های خوب وپا ک

           من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست

         تا که کا م او ز عشق خود روا کنم

          لعنت خدا به من اگر به جز جفا

           زین پس به عاشقای با وفا کنم

          ای ستاره ها که همچون قطره های ا شک

          سر به دامان سیاه شب نها ده اید.ای ستاره ها

           کزان جهان جاودا ن روزنه ای به سوی این جهان 

            گشوده اید رفته است و مهرش از دلم نمی رود 

              ای ستاره ها چه شد که او مرا نخواست؟؟؟ 

             

                    ای ستاره ها، ستاره ها، ستاره ها    

                 پس دیار عاشقان جاودان کجاست؟؟؟